Torvehallerne fylder to år og kan fejre endnu et succesfuldt år og en især god sommer. Hvis du spørger os, er Torvehallerne et behageligt og kvalitetsbevidst frisk pust i byen. Det har formået at give den traditionelle markedsplads en renæssance, hvor nærhed, friskhed og autencitet er i fokus. Samtidig formår Torvehallerne at samle folk om andet end indkøb, nemlig hinanden. Københavnere er måske “rich on money, low on time”, men vi er ikke desto mindre sociale mennesker, der gerne sætter tiden af til en lang indkøbstur, så længe oplevelsen er optimal. Det favner Torvehallerne, idet der er et bredt udvalg af caféer, barer og take-away boder ud over de utallige lækre madboder. Mange både retail- og food & beverage koncepter kunne lære noget af Torvehallernes koncept og tilhørende implementering. Det lokale marked har ugentligt 60.000 besøgende, så vi er ikke de eneste fans. Vi mener dog stadig ikke at Torvehallerne kan måle sig med f.eks. La Boqueria (Barcelona) når det kommer til mad udvalg og priser. Vi håber at Torvehallerne forbliver kvalitetsbevidste og lækre, men at de vokser med successen og rent faktisk lever op til deres målsætning om et mangfoldigt marked og udvalg.